پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
پیگیر ارتقاء مرکز رشد فناوری به پردیس باشید

درخواست فرماندار از مدیر مرکز رشد گناباد

پیگیر ارتقاء مرکز رشد فناوری به پردیس باشید

- 1402/11/15

فرماندار گناباد در مراسم رونمایی از طرح های فناورانه مرکز رشد فناوری گناباد گفت:امیدواریم مرکز رشدفناوری گناباد با همکاری همه مسئولین و تا پایان این دولت تبدیل به پردیس علم و فناوری شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد،به مناسبت دهه مبارک فجر ،با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران ادارات شهرستان  گناباد،از 4 محصول فناورانه تولید شرکت های مستقر در مرکز رشدفناوری گناباد رونمایی شد.

فرماندار گناباد در مراسم رونمایی طرح های فناورانه مرکز رشد فناوری گناباد گفت:46 میلیارد تومان اعتبارات امسال اختصاص به مرکز رشد گناباد داشته و بر همین اساس  توجه به فناوری و حوزه دانش بسیار اهمیت دارد.

رضا نصیری فرماندار گناباد در جمع مسئولین شهرستان با اعلام این نکته که یکی از وزرای علوم به من گفت: شخصی که در کشور بیشترین طرفداری از حوزه علم و فناوری و دانش را دارد، شخص مقام معظم رهبریست، لذا توجه به فناوری و حوزه دانش بسیار اهمیت دارد.

فرماندار شهرستان گناباد از مهندس تقوی مدیر مرکز خواست تا پیگیر ارتقاء مرکز رشد فناوری به پردیس بوده و گفت:امیدواریم مرکز رشدفناوری گناباد تبدیل به پردیس علم و فناوری شود.

وی عنوان کرد: در مرکز رشد فناوری گناباد جمعی از جوانان با انگیزه دورهم جمع شده و درحال تبدیل ایده های خلاقانه به فناوری هستند و این بسیار مهم است.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی